ارشد مدیریت طراحی

رشته فوق لیسانس طراحی مناسب دانشجویان علاقمند به بیزنس در زمینه طراحی و مد می باشد. محل تحصیل یکی از دانشگاه های آمریکا می باشد. به دانشجویان دارای معدل بالا و نمره آیلتس بالا کمک هزینه پرداخت می گردد. هزینه تحصیل در این رشته 14 تا 16 هزار دلار کانادا در سال می باشد. طول دوره دو سال است.

دانشجویان می توانند پس از تحصیل به مدت حداقل یک سال در آمریکا کارآموزی نمایند. به فارغ التحصیلان این رشته در کانادا ویزای کار یک ساله داده شده و درصورت پیداکردن کار مناسب در آمریکا، متقاضی خواهد توانست ویزای کار بلند مدت گرفته و نهایتا برای دریافت گرین کارت آمریکا اقدام نماید.

libido-portugal.com

برای پذیرش از این رشته متقاضی باید دارای شرایط زیر باشد مدرک لیسانس در یکی از رشته های طراحی، گرافیک، معماری، مد و یا بیزنس با معدل بالای 14 داشته باشد. همچنین دارا بودن مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره حداقل 5.5 مورد نیاز می باشد.

در شرایط ویژه چنانچه متقاضی دارای مدرک تحصیلی لیسانس از رشته های دیگر باشد و دارای سابقه کار مرتبط و موثر نیز باشد، امکان پذیرش تحصیلی در فوق لیسانس این رشته را خواهد داشت.

نکته مهم در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی از آمریکا شرایط ویزای دانشجویی آمریکا می باشد. در حال حاضر به دلیل سیاست دولت فعلی آمریکا در دادن ویزای دانشجویی به ایرانیان، قبولی در مصاحبه ویزای دانشجویی در سفارت آمریکا آسان نبوده و امکان ردی پرونده وجود دارد.