دوره های پزشکی و بهداشت

این دوره ها مناسب افراد علاقمند به رشته های دندان پزشکی، روانشناسی، علوم آزمایشگاهی، و بهداشت می باشند. طول دوره دو تا سه سال است. این دوره ها شامل تازه ترین دروس تحصیلی و اطلاعات پزشکی همراه با کارآموری و تحقیقات آزمایشگاهی و بالینی می باشند. کاربرد این رشته ها در صنایع دارو سازی، آزمایشگاهی، دندان پزشکی، پزشکی و ژنتیکی می باشد. فارغ التحصیلان این رشته امکان کاریابی در صنایع پزشکی، داروسازی و بیمارستان ها را خواهند داشت از سایر مزایای تحصیل در این دوره امکان استفاده از کوآپ و تحصیل همراه با کار در مراکز پزشکی و ازمایشگاهی کانادا می باشد.

•هزینه این دوره 6000 تا 7000 دلار کانادا در ترم است. هزینه دوره پس از اخد ویزا و در هنگام ثبت نام در کشور کانادا باید پرداخت گردد.

• با طی این دوره فارغ التحصیلان دارای شانس بالایی برای کاریابی و اخذ ویزای کار خواهند بود.

•دانشجویان پس از تحصیل خواهند توانست از امتیاز تحصیل در کانادا استفاده کنند و برای دریافت ویزای کار در کانادا و یا اقامت دایم کانادا نیز اقدام نمایند.

شرایط اخذ پذیرش

دیپلم و پیش دانشگاهی با معدل بالای 14
مدرک زبان: متقاضیان برای برای شرکت مستقیم در این دوره باید آیلتس 6.5 داشته باشند. متقاضیان بدون آیلتس 6.5 یا نمره پایین تر باید 1 تا 2 ترم چهار ماهه در کلاس های زبان شرکت نموده و سپس وارد دوره اصلی گردند. هزینه هز ترم زبان 5000 دلار می باشد.

Programs

Dental Assistant

Dental Technologist

Clinical Studies

Dental Hygiene

Management of Health Information and Technology

Behavioral Science

Mental Health Management

  • هزینه دوره پس از اخذ ویزا و در هنگام ثبت نام در کشور کانادا باید پرداخت گردد. امکان کاریابی و اخذ ویزای کار با طی این دوره ها بالا خواهد بود.
  • دانشجویان پس از تحصیل خواهند توانست از امتیاز تحصیل در کانادا استفاده کنند و برای دریافت ویزای کار در کانادا و یا اقامت دایم کانادا نیز اقدام نمایند.
  • دانشجویان می توانند به طور پاره وقت 20 ساعت در هفته کار کنند.

هزینه ها:
هزینه این دوره در هر ترم 4.5 ماهه حدود 6000 تا 7000 دلار کانادا می باشد.
هزینه زندگی حدود 1200 دلار در ماه است.